Skip to main content
AccessibilitatGrup TEB

Ens infiltrem al Parlament de Catalunya… Missió Accessible!

Què passaria si “hackegéssim” el Parlament? I si aquest hackeig no tingués res a veure amb tecnologia ni amb virus, sinó amb accessibilitat?

Aquesta és la idea de partida del nou vídeo que hem impulsat: una història de ficció però, el que ens mou és ben real.

Per això, ens hem imaginat una missió: fer que la informació sigui més clara, més entenedora i accessible per a tothom. Perquè només si la informació s’entén, es pot participar de veritat.

Una missió possible: fer la informació entenedora

Aquesta transformació passa per eines concretes que es mostren en el vídeo, que ja són una realitat:

  • Lectura Fàcil, per fer els continguts més clars i accessibles
  • Subtítols, per garantir que els missatges arribin a més persones
  • Formats inclusius, que posin les persones al centre

Un projecte compartit

Aquest projecte no hauria estat possible sense la col·laboració del Parlament de Catalunya, que ha mostrat el seu compromís amb la inclusió i l’accessibilitat. També volem agrair la implicació del seu president, l’equip tècnic i totes les diputades i diputats que hi han participat, aportant temps, sensibilitat i voluntat de canvi.

🎬No et perdis el vídeo!