Skip to main content
Consergeria

TEB Solucions amplia el servei de consergeria amb l’Agència de Salut Pública de Barcelona

El TEB continua obrint oportunitats laborals en entorns reals. Ara fa un pas més amb un nou servei de consergeria a l’Agència de Salut Pública de Barcelona (ASPB), amb una durada prevista de dos anys. El servei es presta en dos espais: la seu de la plaça Lesseps i el seu laboratori, on treballen un total de cinc professionals que també cobreixen el cap de setmana.

Al TEB comptem amb un equip de persones formades en comunicació i atenció al públic, que desenvolupen tasques com la recepció i informació, el control d’accessos, l’atenció telefònica, la gestió del correu intern i la realització i distribució de fotocòpies.

Amb aquesta nova incorporació, el TEB consolida el creixement del servei de consergeries, on actualment treballen 20 persones. L’entrada del servei de l’ASPB aquest 2025 ha representat un augment del 25% respecte a l’any anterior, reforçant el compromís del TEB amb la generació d’oportunitats laborals per a persones amb discapacitat.

Serveis de consergeria i persones amb discapacitat

La consergeria és una excel·lent porta d’entrada per a empreses i organismes que es plantegen incorporar per primera vegada persones amb discapacitat als seus equips. És un servei que dona visibilitat a la inclusió, ajuda a trencar prejudicis i facilita el contacte quotidià amb tots els equips de treball.

A través d’aquest model, les organitzacions no només cobreixen una necessitat operativa clau, sinó que també avancen cap a entorns més inclusius, diversos i compromesos amb la igualtat d’oportunitats.

Aquest impacte és possible gràcies a un acompanyament especialitzat i continuat. En aquest sentit, les accions de suport sociolaboral a les persones amb discapacitat del Centre Especial de Treball són impulsades per l’EMS i compten amb el suport de la Generalitat de Catalunya, que contribueix a fer possible itineraris laborals estables i de qualitat.